انتخاب رشته مناسب براي دانش آموز
از هر معلم پنج جنبه پرمخاطب شغل خود را بپرسيد و به احتمال زياد "مديريت کلاس" يا "نظم" در ليست قرار مي گيرد.
اينطور نيست که نظم و انضباط به اندازه يک معلم دشوار باشد ، زيرا ما ترجيح مي دهيم آب نبات چوبي و برچسب بدهيم تا توبيخ. بلکه دشوار است زيرا ما دانش آموزاني با زمينه هاي مختلف و نيازهاي متنوع داريم. بنابراين نظم و انضباط پيچيده است
در آوريل سال جاري ، پيش نويس جديدي از قوانين رفتاري دانش آموزان مدارس دولتي جفرسون ، اعتراضات گسترده معلمان را به دليل "بيش از حد سست" برانگيخت. در حال حاضر مجموعه جديدي از تغييرات ، که در يک جلسه کاري در پايان ماه ژوئيه تصويب شده است ، با هدف ترويج پيامدهاي سازگار و مناسب در کلاس درس انجام مي شود.
من به عنوان معلم JCPS در دبيرستان دره ، مجبور بودم هر دو سال در تدريس خود در آنجا تصميمات مديريت کلاس سختي بگيرم. به عنوان معلمان ، ما دانش آموزان بسيار بي نظيري را مي بينيم ، اما بسياري از اين دانش آموزان براي رسيدگي به مسائل خارج از کلاس درس تلاش مي کنند. بر اساس مطالعه اي که اخيراً بر روي دانشجويان JCPS انجام شده است ، بيش از 6400 دانش آموز بي سرپرست و نزديک به 6100 دانش آموز توسط پدربزرگ و مادربزرگ پرورش مي يابند. علاوه بر اين ، 3500 دانش آموز ما با مسائل مستند خشونت خانگي سروکار دارند و در ده ماه گذشته ، بيش از 3000 دانش آموز ما به بيمارستان هاي روانپزشکي ارجاع داده شده اند. بنابراين وقتي دانش آموزان در کلاس درس بد رفتار مي کنند ، ممکن است انگيزه هاي بي شماري در پشت اقدامات آنها وجود داشته باشد - و اين فقط دانش آموزاني هستند که با ضربه روبرو هستند. شورش عادي نوجوانان را نيز اضافه کنيد و تنبيه و مديريت مناسب کلاس درس در واقع به امري بسيار پيچيده و بسيار حساس تبديل مي شود.
در تربيت معلم ، به خاطر دارم که به من گفته شده بود که معلمان هر ساعت بيشتر در کلاس درس تصميم مي گيرند تا کنترل کننده ترافيک هوايي در روز. ما دائما در حال ارزيابي موقعيت ها ، تنظيم و پاسخگويي هستيم. سخت است. و در حالي که ما سعي مي کنيم تعليق و ترک تحصيل را به حداقل برسانيم ، زمان آموزش را به حداکثر برسانيم ، يک کلاس درس آرام داشته باشيم و نيازهاي تک تک دانش آموزان را در نظر بگيريم - اين هميشه به منصف بودن ما منجر نمي شود.
به عنوان مثال ، يکي از دانش آموزان را که در کلاس درس داشتم ، تيم بگيريد. تيم جوان بود و پدرش به تازگي فوت کرده بود. اين باعث شد که او نقش بسيار بالغي را به عنوان تنها مرد خانه ايفا کند و با نشان دادن رفتارهاي منفي شديد در کلاس واکنش نشان داد. صداهاي حيوانات را ايجاد مي کند ، به طور تصادفي در کلاس درس قدم مي زند و ميز خود را تکان مي دهد. بگذاريد بگوييم که او مي دانست چگونه مي تواند حواس او را پرت کند.
داستان هاي شما اينجا زندگي مي کنند.
به اشتياق شهر خود دامن بزنيد و به داستانهايي که آن را تعريف مي کند ، وصل کنيد.
اگرچه توصيه هاي انضباطي يک گزينه بود ، اما مي دانستم که اگر بخواهد تيم را در عبور از کلاس من هدف قرار دهد ، نمي توانم هر روز او را بيرون بفرستم. بنابراين من تمام تلاش خود را براي رسيدن به تيم انجام دادم. من وظايف جايگزيني براي او تعيين کرده بودم ، يک برنامه رفتاري با مادرش ، و اهداف سازماني خاصي براي او. من بسيار خوشحال شدم وقتي او حتي يک مداد به کلاس آورد و موفق شد بيست دقيقه روي ميز کارش بنشيند. هر قدم کوچک يک پيشرفت بود. و در پايان سال ، وقتي براي امتحان نهايي خود نشست و با نمره تقريباً کامل قبول شد ، نمي توانستم بيشتر به او افتخار کنم.
با اين حال ، در گذشته ، مي توانم به گذشته نگاه کنم و ببينم که هميشه منصف نبودم. من با او مطابق رفتار ساير دانش آموزانم رفتار نکردم. از جهاتي ، اين چيز خوبي بود - اجازه دادن به او براي نشستن روي يک صندلي نورد در يک منطقه ضبط شده ، تمرکز انرژي او را بر روي حرکات کوچک تأمين مي کرد. در برخي ديگر ، احتمالاً باعث ايجاد رفتارهاي نادرست از سوي ديگر دانش آموزان هنگام مشاهده رفتار تيم با تيم شد.
اين يک دانش آموز است. يکي من مي توانم به نمونه هاي بسيار ديگري از دانش آموزان و موقعيت هايي فکر کنم که نياز به تصميم گيري پيچيده داشتند. دانش آموزي که به طور مرتب براي رسيدگي به پرونده هاي دادگاه احضار مي شد و نسبت به تغيير مسيرهاي جزئي با خشم واکنش نشان مي داد. دانش آموزي که غالباً در کلاس چرت مي زد زيرا از ساعت 3 بعد از ظهر کار مي کردند. تا نيمه شب هر روز براي حمايت از خود و خواهر و برادرشان. دانش آموزي که بدليل اينکه قبلاً اسپانيايي گرفته بود ، رفتار نادرستي داشت و در دوره 1 اسپانيايي به اندازه کافي مورد چالش قرار نگرفت.
بنابراين بسياري از اين دانش آموزان به واکنش ها و سازگاري هاي متفاوتي از طرف من نياز داشتند. اما سازگاري بسيار دشوار بود. و ثبات ، در يک کلاس درس کنترل شده ، کليدي است.
تغييرات اخير در قوانين رفتاري دانش آموزان JCPS اين است که بخشي از اين تصميم گيري در محل را از دست معلم گرفته و به پيچيدگي رفتارهاي نادرست دانش آموزان و علل سوء رفتار بپردازد.
رفتارهاي نادرست دانش آموزان با واکنش هاي اختصاصي به دسته هاي خاص تري طبقه بندي مي شوند. براي ذکر يک مثال احتمالي - اگر دانش آموزي به معلم فحش دهد ، همواره به او توصيه ارجاعي انضباطي و وظيفه اي سازنده داده مي شود ، مانند نوشتن عذرخواهي. اگر براي بار دوم اتفاق بيفتد ، آنها تعليق داخل مدرسه خواهند داشت. هر زمان.
به معلمان دستورالعمل روشني در مورد نحوه واکنش به هر موقعيت جداگانه داده مي شود و فرايند استرس زا و درجا از برخي از اين تصميمات گرفته مي شود. اين بدان معناست که حتي وقتي دانش آموزاني مانند تيم داريم ، مي توانيم قضاوت خود را در مورد نحوه تمايز آموزش خود اعمال کنيم - اما واکنش هاي انضباطي ما مي تواند سازگارتر باشد. و ما مي توانيم بر آموزش تک تک دانش آموزان تمرکز کنيم.
اين ممکن است محلول گلوله نقره اي نباشد ، اما به نظر مي رسد يک شروع خوب است. با اين همه مسائل در کلاس درس و دانش آموزان زيادي با داستان ها ، نيازها و پتانسيل هاي مختلف ، شايد اين ابتکار عمل به معلمان اجازه دهد تا برخي از تصميمات کوچک را کنار بگذارند تا بتوانند روي تصميم بزرگ تمرکز کنند: دانش آموزان خود را به بهترين نحو آموزش دهيم
آليسون فريد در حال حاضر در مقطع کارشناسي ارشد در سياست آموزش در دانشکده تحصيلات تکميلي دانشگاه پنسيلوانيا تحصيل مي کند. او يکي از اعضاي گروه Teach Kentucky 2013 Cohort بود ، او به مدت دو سال در دبيرستان Valley در لوئيزويل به آموزش زبان اسپانيايي پرداخت. او سال گذشته را در حين تحصيل در فلوشيپ فولبرايت در مادريد ، اسپانيا ، به آموزش ESL و تحقيق درباره آموزش عمومي دو زبانه پرداخت.